+++ Jägsterit +++ PELAAJA: Jari Ruokonen
SOPIVIMMAT PELIAJAT: Ma, ti, ke: klo 14 ->, to: klo 12-18 su: klo 16->

ALUEET KOKENEET YKSIKÖT
Aavikko Colonel Isokiho (Kuuluisa tuhoaja, -1 Ld 12")
Avaruusasema Komentoryhmä +1 S
Öljynjalostamo Kessikurkot +1 BS, +1 Ld
Paraatipojut +1 BS, +1 A
Nurmijyrät +1 S
Luti (Torjuva puolustus)
2. JK Komentoryhmä +1 A
Viluhiiret +2 BS
Kärsät +1 WS, +1 S
3. J. Komentoryhmä +1 A
Nätit +1 A
Punatakit +1 S
Uotsi Mk III (Maastomuokkaukset, re-roll diffucult terrain)
VOITOT:3 TASAPELIT:0 TAPPIOT:2 PELIN 7 TILA: PUOLUSTAJA
- Kuulikkonnää, jotta nätit joutu vajaalukusina matkaa? Heinäkenkä sai vemppaa ja jää tänne meitin kaa.
- Älä perkele. Hiton Heinäkenkä, sehän oli nättein kessikurko, onko niillä nyt kessimiestä ollenkaa?
- Ei oo ei. Ei niitä kessejä oo ny muil ku paraatipojuilla ja viluhiirillä. Nurmijyrä ja nätit pojut on ilman. Taitaa pistää Isokiho ne etulinjaan. Piruparat.
- No ohan siällä tiätsi pomopuolella ne pst-porukat. Hähäää! Mahtaa niitä paratipojuja harmittaa kun joutuu sen rättipäitten lassie-porukan kanssa koisaan. Ja sama meno kessiryhmällä. Oppivatha olemaa.
- Kuulin, jotta rättipäitä ois tuloos lisää. Vahvistuksia meinaa.
- No ne iitä tästä porukasta ny vielä puuttuuki. Muuten onki jo joka sorttia ja kaikkia makuja. Kaikennäkösii rätei ja lumppui hualtoki joutuu pyykkää.
- Näikkö muuten sen kakkosen komentoryhmän emännän rinnat? Pakko antaa täydet pinnat.
- Ei mikään ihme, että komentoryhmässä. Aekamoinen Auervaara se luti, rinta ja ties mitä pystyssä kulkee koko ajan.
- Pomoporukan uotsikuski oli kuullu, jotta sen takia sen kaikilla ryhmillä on kessit, kun ne on nii isoja pyssyjä ja sillä on ittellä niin piäni.
- No ei niillä uotsikuskeilla ny mitää sanottavaa siitä koosta oo, semmotteet pikkuvehkeet millä nekin päästelee menee. Hommaisivat vaan tämmötteet kunnon menopelit ku meillä.
- Päästäköhä me tositoimii ollenkaa?
- Älä sää siitä huoli kato. Me ollaan nyt omalla luvalla täällä. Vanha raja jäi just taakse.
- Kato, siellä ne menee. Koko prikaati partioreissulle.
- Hiton paraatipojut. Kato ny, mittatikulla vedetyt rivit. Ja nätit pojut samassa ruodussa.
- Nurmijyrät nyt menee ihme härössä. Ja uotsit tiätty sooloilee.
- Aikamoisia velikultia.
+++ TÄMÄNHETKINEN PISTEMÄÄRÄ: 1499 +++
RAJOITUKSET: 1 HQ, 0-3 Elites, 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack, 0-3 Heavy Support (max. 1 per 2 troops)
Yksikkö Määrä WS BS St To Wo In At Ld Save Hinta
Komentojoukkue (ComPl) 0 No Stats: - 337
  Eversti Isokiho (Colnl) 1 4 4 3 3 3 4 3/4 9 5+ [72]
CC Weapon (x1); Hellpistol (x1); Kuuluisa tuhoaja, 80 xp
    Komentoryhmä (ComSc) 4 3 3 *4* 3 1 3 1 *8* 5+ [0]
Lasgun (x4); +1 St, +1 Ld, 20 xp
  Komentouotsi (Sentn) 1 WS: 3 BS: 3 S: 5 I: 3 A: 1 [45]
Front Armour: 10; Side Armour: 10; Rear Armour: 10; Walker; Open-topped; Always deploy at the start of the battle, even when they would normally be in reserve; Before the first turn starts, all Sentinels may make a free move; Multilaser
  Kessikurkot (ATSqd) 6 3 *4* 3 3 1 3 1 *8* 5+ [95]
Lasgun; Missile Launcher (x3); +1 Bs, +1 Ld, 20 xp
  Tykkitaunot (ATSqd) 6 3 3 3 3 1 3 1 7 5+ [125]
Lasgun; Lascannon (x3); 60 xp
1. Joukkue (InfPL) 0 No Stats: - 211
  Luutnantti (Lieut) 1 3 3 3 3 1 3 2 8 5+ [53]
CC Weapon (x1); Lasgun
    1. J. komentoryhmä (PltSc) 4 3 3 3 3 1 3 1 7 5+ [18]
Lasgun (x2); Heavy Bolter (x1); Meltagun (x1)
  Paraatipojut (InfSq) 9 3 *4* 3 3 1 3 *2*
7 5+ [83]
Lasgun (x7); Missile Launcher (x1); Grenade Launcher (x1); +1 Bs, +1 At, 20 xp
    Kessu (Sarge) 1 3 *4* 3 3 1 3 *2* 7 5+ [6]
Lasgun
  Nurmijyrät (InfSq) 9 3 3 *4* 3 1 3 1 7 5+ [75]
Lasgun (x8); Missile Launcher (x1); +1 St, 20 xp
    Kessu (Sarge) 1 3 3 *4* 3 1 3 1 7 5+ [6]
Lasgun
2. Joukkue (InfPL) 0 No Stats: - 210
  Luutnantti Koskela (Lieut) 1 3 3 3 3 1 3 2/3 8 5+ [52]
CC Weapon (x1); Hellpistol (x1); Torjuva puolustus, 60 xp
    2. J. komentoryhmä (PltSc) 4 3 3 3 3 1 3 *3/4** 7 5+ [15]
Lasgun (x2); Laspistol & CC Weapon (x1); Missile Launcher (x1); +2 At, 20 xp
  Viluhiiret (InfSq) 9 3 *5* 3 3 1 3 1 7 5+ [83]
Lasgun (x7); Missile Launcher (x1); Grenade Launcher (x1); +2 Bs, 20 xp
    Kessu (Sarge) 1 3 *5* 3 3 1 3 1 7 5+ [6]
Lasgun
  Kärsät (InfSq) 9 *4* 3 *4* 3 1 3 1 7 5+ [75]
Lasgun (x8); Missile Launcher (x1); +1 St, +1 Ws, 20 xp
    Kessu (Sarge) 1 *4* 3 *4* 3 1 3 1 7 5+ [6]
Lasgun
3. Joukkue (InfPL) 0 No Stats: - 195
  Luutnantti (Lieut) 1 3 3 3 3 1 3 2 8 5+ [45]
CC Weapon (x1); Bolter; 100 xp
    3. J. komentoryhmä (PltSc) 4 3 3 3 3 1 3 *2* 7 5+ [8]
Lasgun (x3); Grenade Launcher (x1); +1 At, 20 xp
  Nätit (InfSq) 9 3 3 3 3 1 3 *2* 7 5+ [75]
Lasgun (x8); Autocannon (x1); +1 At, 20 xp
    Kessu (Sarge) 1 3 3 3 3 1 3 *2* 7 5+ [6]
Lasgun
  Punatakit (InfSq) 9 3 3 *4* 3 1 3 1 7 5+ [75]
Lasgun (x8); Missile Launcher (x1); +1 St, 20 xp
    Kessu (Sarge) 1 3 3 *4* 3 1 3 1 7 5+ [6]
Lasgun
4. Joukkue (InfPL) 0 No Stats: - 155
  Luutnantti (Lieut) 1 3 3 3 3 1 3 2 8 5+ [35]
Lasgun
    4. J. komentoryhmä (PltSc) 4 3 3 3 3 1 3 1 7 5+ [0]
Lasgun (x4)
  Rättipäät (InfSq) 9 3 3 3 3 1 3 1 7 5+ [60]
Lasgun (x9); 40 xp
    Kessu (Sarge) 1 3 3 3 3 1 3 1 7 5+ [6]
Lasgun
  Hihhulit (InfSq) 9 3 3 3 3 1 3 1 7 5+ [60]
Lasgun (x9); 60 xp
    Kessu (Sarge) 1 3 3 3 3 1 3 1 7 5+ [6]
Lasgun
Tarkk'arit (Ratln) 5 2 4 2 2 1 4 1 6 5+ 55
Infiltrate if allowed; Sniper Rifle; 60 xp
Uotsi mk III (Sentn) 1 WS: 3 BS: 3 S: 5 I: 3 A: 1 40
Front Armour: 10; Side Armour: 10; Rear Armour: 10; Walker; Open-topped; Always deploy at the start of the battle, even when they would normally be in reserve; Before the first turn starts, all Sentinels may make a free move; Heavy Flamer; Maastomuokkaukset, 60 xp
Uotsi mk IIs (Sentn) 1 WS: 3 BS: 3 S: 5 I: 3 A: 1 46
Front Armour: 10; Side Armour: 10; Rear Armour: 10; Walker; Open-topped; Always deploy at the start of the battle, even when they would normally be in reserve; Before the first turn starts, all Sentinels may make a free move; Multilaser; 60 xp
  Searchlight Allows one enemy unit to be fired at by any other Imperial Guard in range and with line of sight. Vehicle can then be fired on by any enemy unit. [1]
Basilisk (Heavy Support) 1 BS: 3 Front: 12 Side: 10 Rear: 10 125
Tank; Open-Topped; Indirect Fire Capability; May fire indirectly. If it does so, the Earthshaker Cannon becomes G36"-240", S9, AP3, Ordnance 1, Blast (and uses the Barrage rules).; Earthshaker Cannon; Hull Heavy Bolter
Basilisk (Heavy Support) 1 BS: 3 Front: 12 Side: 10 Rear: 10 125
Tank; Open-Topped; Indirect Fire Capability; May fire indirectly. If it does so, the Earthshaker Cannon becomes G36"-240", S9, AP3, Ordnance 1, Blast (and uses the Barrage rules).; Earthshaker Cannon; Hull Heavy Bolter