+++ WAAAAAGH! Grobjog +++ | PELAAJA: "Nightwun" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| SOPIVIMMAT PELIAJAT: Ma- ja ke-illat ja viikonloput | ALUEET | KOKENEET YKSIKÖT
| Aavikko | Grobjog (Loikka)
| Avaruusasema | Bodyguard (+1 Ld)
| Kaupunkisiirtokunta | Oddhatz (+1 T)
| Viidakko | Gretchin (+1 A)
| Öljynjalostamo | Warbuggy (maastomuokkaus)
| Kaupunkisiirtokunta (Pikku) | Warbikes (+1 A)
| Viidakko (Kezerk) | Trukk Boyz (+1 WS)
| VOITOT:3 TASAPELIT:1 TAPPIOT:0 | PELIN 5 TILA: HYÖKKÄÄJÄ
| Grobjog läjäytti nyrkkinsä suoraan Brogdokin otsaluuhun.
kuului rauhoittava rusahdus. | "U idiot! dont u know u cant land da spacekraft upside down!", Grobjog karjui, ja säesti sanomaansa toisella nyrkin iskulla. Smät. Grobjogin armeija oli nyt hautautunut maamassojen alle ja vain pieni osa aluksesta oli maan pinnalla niin että miehistöä pääsi kaivautumaan esiin. Pahaksi onneksi alus oli ylösalaisin, joten kaikki alimmassa ruumassa olleet pääsivät ulos. Lisäksi alus oli vielä kärsinyt laskeutuessaan, joten miehistö oli sisällä loukussa. Ravintoketjun alin pää eli Grotit oli tietysti lastattu alimpaan ruumaan. Tämänhetkisessä tilanteessa Grotit olivat avaruusaluksen korkeimmalla kannella, ja nauttivat tilanteesta noustessaan luukuista. Meteli oli hirveä. "Shud up!" Grobzjog huusi ja täräytti lähintä Grottia pistoolillaan, ampuen ohi. Mutta käsky meni perille. Grobjog etsi Grottien piiskaja Gutsnaggan katseeseensa. "If dose zoggin Grots keep dis noise up I'll make toilet from ur skull, and I dont bother to kill u first, is dat clear!" Aluksen rungosta saatiin kaivettua esiin vielä Grobjogin punainen vaunu joka oli nimeltän "Red Wan" (se oli ollut alimmassa ruumassa sillä Grobjog yritti lievitää avaruusmatkan aikana syntynyttä tylsyyttä peruuttelemalla Grottien yli). Grottien jälkeen ulos kaivautui Gritbit "da hat" ja hänen ryhmänsä "OddHatz" (jotka olivat olleet salaa ruokavarastolla, olivat ottaneet mukaan (myös salaa) yhden aluksen Scorcha-vaunuista, sillä he halusivat valmistaa liekitettyä Grottia). Grobjog huomasi heidät. "Wat on da 'ooniverse ver u doin wiw Grot kargo!" "We waz polishin da Red Wan , boss", gritbit vastasi "Hmmph " Tässä vaiheessa entisen avaruusaluksen, (entinen) pilotti Brogdok keksi nousta maasta. "Boss i dink dat..." Smät. Grobjog oli sitä mieltä että Brogdokin olisi paras lopettaa miettiminen kokonaan. Tyytyväisenä Brogdokin lentämään kaareen, Grobjog päätti julistaa aikeensa. "We iz gonna need da resourses, we need fuel ,we need metal, we need ammo, we iz gonna go to loot da coontryside! Ill take my van wiw my trusted boyz and wiw Brokdok, Gritbit an hiz lot will come to, and da Grotz will carry da loot. Rest dig da space kraft out of dat land" Grobjog suuntasi kohti maaseutua, löysi rauniokaupungin, sen tehtaiden luoman sasteaavikon, sekä kaupungin kupeesta öljyvaraston. Kaupungin alueelta viedyt tavarat auttaisivat saamaan erillaisia laitteita mekaanikon johdolla kuntoon, mutta resurssipula vaivasi vieläkin. Niinpä Grobjog määräsi osan Groteista kantamaan tavaraa takaisin tukikohtaan, kun hän suuntasi kohti yötaivaalle heijastuvaa valoa ... |
+++ TÄMÄNHETKINEN PISTEMÄÄRÄ: 1248 +++ RAJOITUKSET: 1 HQ, 0-3 Elites (max. 1/2 troops), 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack | |||||||||||
Yksikkö | Määrä | WS | BS | St | To | Wo | In | At | Ld | Save | Hinta |
Grobjog Grimfist Warboss XP: 20 Loikka |
1 | 5 | 2 | 5/10 | 4 | 3 | 4 | 4 | 9/10 | 2+/5(I)+ | 387 |
Independent Character; Power Klaw; Shoota | |||||||||||
Mega-Armour | 2+ armour save. Always moves as if in difficult terrain. Cannot Infiltrate. | [30] | |||||||||
Big Horns / Iron Gob | +1 Leadership if leading a Mob. Not included on profile. | [6] | |||||||||
Kustom Job: Blasta | Gives a Shoota or Slugga AP3 at 12" and AP2 at 6". Overheats- if you roll a '1' to hit, make a save or take a wound. | [3] | |||||||||
Kustom Job: More Dakka | Makes a Shoota or Slugga Assault 2 (Sluggas can still be used in close combat as a pistol). | [4] | |||||||||
Kustom Job: Shootier | Makes a Shoota or Slugga S5. | [2] | |||||||||
Cybork Body | 5+ Invulnerable save. | [10] | |||||||||
Drogzak Nob XP: 60 |
1 | 4 | 2 | 4/8 | 4 | 2 | 3 | 3 | * 8 * | 2+ | [229] |
Power Klaw; Shoota / Skorcha | |||||||||||
Mega-Armour | 2+ armour save. Always moves as if in difficult terrain. Cannot Infiltrate. | [30] | |||||||||
Brokdok Nob XP: 60 |
1 | 4 | 2 | 4/8 | 4 | 2 | 3 | 3/4 | * 8 * | 6+ | [46] |
Power Klaw (x1); Slugga (x1) | |||||||||||
Guglog Nob XP: 60 |
1 | 4 | 2 | 4 | 4 | 2 | 3 | 3/4 | * 8 * | 6+ | [23] |
Choppa (x1); Slugga (x1) | |||||||||||
Zoggulaag Nob XP: 60 |
1 | 4 | 2 | 4 | 4 | 2 | 3 | 3 | * 8 * | 6+ | [30] |
Choppa (x1); Shoota | |||||||||||
Kustom Job: More Dakka | Makes a Shoota or Slugga Assault 2 (Sluggas can still be used in close combat as a pistol). | [4] | |||||||||
Kustom Job: Shootier | Makes a Shoota or Slugga S5. | [2] | |||||||||
Drigga Nob XP: 60 |
1 | 4 | 2 | 4 | 4 | 2 | 3 | 3 | * 8 * | 6+ | [30] |
Choppa (x1); Shoota | |||||||||||
Kustom Job: More Dakka | Makes a Shoota or Slugga Assault 2 (Sluggas can still be used in close combat as a pistol). | [4] | |||||||||
Kustom Job: Shootier | Makes a Shoota or Slugga S5. | [2] | |||||||||
Wakkadakka Mekboy XP: 60 |
1 | 4 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 2 | * 8 * | 6+ | [42] |
Slugga (x1); Kustom Force Field | |||||||||||
Super Stikkbomz | As Krak Grenades, but AP == 2D6+10. If you roll a double for the AP, the Mek takes a wound unless he can make a save. | [5] | |||||||||
Kustom Job: More Dakka | Makes a Shoota or Slugga Assault 2 (Sluggas can still be used in close combat as a pistol). | [4] | |||||||||
Kustom Job: Shootier | Makes a Shoota or Slugga S5. | [2] | |||||||||
Red Wan Trukk |
1 | BS: 2 Front: 10 Side: 10 Rear: 10 | [43] | ||||||||
Fast; Open-topped; Big Shoota (x1) | |||||||||||
5 pt. Armour Plates | If the vehicle is hit, roll a D6- on a 6 ignore the hit. No effect against Ordnance. | [5] | |||||||||
Stormboyz |
8 | 4 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 2/3 | 7 | 6+ | 146 |
Jump Packs; Slugga & Choppa | |||||||||||
Nob | 1 | 4 | 2 | 4 | 4 | 2 | 3 | 3/4 | 7 | 6+ | [26] |
Choppa (x1); Slugga (x1) | |||||||||||
Oddhatz Slugga Boyz XP: 60 |
15 | 4 | 2 | 3 | * 5 * | 1 | 2 | 2/3* | 7 | 6+ | 211 |
Slugga & Choppa (x12); Rokkit Launcha (x3) | |||||||||||
Gritbit Nob |
1 | 4 | 2 | 4/8 | * 5 * | 2 | 3 | 3/4 | 7/8 | 6+/5(I)+ | [61] |
Power Klaw (x1); Slugga (x1) | |||||||||||
Big Horns / Iron Gob | +1 Leadership if leading a Mob. Not included on profile. | [6] | |||||||||
Cybork Body | 5+ Invulnerable save. | [10] | |||||||||
Gretchin XP: 60 |
30 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | * 2 * | 5 | - | 110 |
Orks get cover saves when shot at through Grots; Orks can use Grots to move faster over difficult terrain; Can remove Minefields; Blasta | |||||||||||
Slaver | 1 | 4 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | * 3 * | 7 | 6+ | [20] |
Slugga (x1); Grabba Stick | |||||||||||
Squighound | Re-roll Leadership tests and failed Morale checks. | [5] | |||||||||
Squighound | 1 | 3 | - | 3 | 3 | 1 | 2 | * 2 * | 2 | - | [0] |
Tankbustas |
8 | 4 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 2/3* | 7 | 6+ | 109 |
Tank Hunters; Slugga & CC Weapon (x5); Rokkit Launcha (x3); Frag Stikkbomz; Tankbusta Bomz | Warbuggies / Wartracks XP: 20 Maastomuokkaukset |
1 | BS: 2 Front: 10 Side: 10 Rear: 10 | 43 | |||||||
Fast; Open-Topped; Skorcha (x1) | |||||||||||
Red Paint Job | 1" is added to the vehicles moves; i.e. it can move 25" and not shoot, 13", shoot & disembark, etc. | [3] | |||||||||
Grot Riggers | If the vehicle is immobilised, it is repaired on a 4+ at the start of it's turn. | [2] | |||||||||
Warbike Squadron |
3 | 4 | 2 | 3 | 4/5 | 1 | 2 | * 3 * | 7 | 6+/5+ | 90 |
Bikes; Warbikes and any unit behind themcount as in 5+ cover to shooting; Charging warbikes go first, making a shooting attack instead of attacking; Immune to morale and pinning; Twin Linked Big Shoota (x3) | |||||||||||
Trukk Boyz |
9 | * 5 * | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 2/3* | 7 | 6+ | 152 |
Only take a wound on a 6 (instead of a 4+) if their Trukk is destroyed with them in it; Slugga & Choppa (x8); Burna (x1) | |||||||||||
Nob | 1 | * 5 * | 2 | 4 | 4 | 2 | 3 | 3/4 | 7 | 6+ | [20] |
Choppa (x1); Slugga (x1) | |||||||||||
Trukk | 1 | BS: 2 Front: 10 Side: 10 Rear: 10 | [45] | ||||||||
Fast; Open-topped; Big Shoota (x1) | |||||||||||
Grot Riggers | If the vehicle is immobilised, it is repaired on a 4+ at the start of it's turn. | [2] | |||||||||
5 pt. Armour Plates | If the vehicle is hit, roll a D6- on a 6 ignore the hit. No effect against Ordnance. | [5] |